Karakalemcalismalari.com Kuruldu! Artık Siz de Güzel Karakalem Yapacaksınız - Karakalem Çalışmaları

Karakalemcalismalari.com Kuruldu! Artık Siz de Güzel Karakalem Yapacaksınız

Karakalemcalismalari.com, Bu gün (11 Şubat 2017) sizlere karakalem çizimleri ve karakalem çalışmaları gibi konularda yardımcı olmak amacıyla yayın hayatına başladı. Her türlü sanatsal içerikler, resim dalları ile sizlere yardımcı olmayı umuyorum. Çizimin püf noktaları, çizim anlatımları ve çizim videoları ile artık siz de nasıl çizim yapacağınızı öğrenebilirsiniz. Bu sayede karakalem yeteneğinizi artırabilir ve siz de güzel çalışmalar ortaya çıkartabilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken kaleminizi ve kağıdınızı hazırlamanız ve çizmeye başlamanız.

Blogumda bulunan yazıları okuyarak ve çalışarak çizim yeteneği kazanabilir veya bu konuda sahip olduğunuz yeteneğinizi tamamen ücretsiz olarak geliştirebilirsiniz. Takıldığınız yerlerde de blogumda sorunuzu çekinmeden sorabilirsiniz. Elimden geldiğince sizlere yardım etmeye de hazırım.

Karakalem çalışmaları blogum, sadece karakalem çalışmaları içermez. Bunun yanında renkli kalem (kuru boya) çalışmaları da içermektedir. Blogumda bulunan tüm çalışmalar ve yazılar da bana aittir. Bu nedenle de yazıların ve çalışmaların telif hakkı karakalemcalismalari.com'a aittir.

Sipariş karakalem çizimi ya da karakalem çalışması isterseniz ise benimle iletişime geçmeniz yeterli. Çizimlerinizi en çok 1 hafta içinde (Yoğunluğa göre sure en fazla 7 güne kadar uzayabiliyor.) sizlere bitirebilir ve kargolayabilirim.

Blogumda keyifli vakit geçireceğinizi umuyorum ve hepinize iyi eğlenceler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder