Ben Affleck Nasıl Çizilir? Adım Adım Ben Affleck Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Ben Affleck Nasıl Çizilir? Adım Adım Ben Affleck Çizimi

Ben Affleck Karakalem Çalışması

Bu çizimimde ünlü sinema oyuncusu Ben Affleck'i karakalem çalışması olarak çizmiş bulunmaktayım. Bildiğiniz gibi Ben Affleck, Batman vs Superman filminde Batman'ı canlandıran oyuncu oldu. Benim fikrim Batman'ı en güzel oynayan oyuncudur kendisi. Ben Affleck karakalem çizimini aşama aşama görebilir ve siz de sitemizde karakalem çizimleri yapabilirsiniz.

Videolu Çizim


Resimli Çizim

Adım adım Ben Affleck çizmek istiyorsanız öncelikle yüzün duruş şekliyle ana hatları belirlemelisiniz. Kolay portre çizimi için bu temel kuraldır.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Yüzde neyin nerede olduğunu belirledim. Şimdiki haliyle resmin uzaktan yakından alakası yok.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Ardından belirlenen yerlere gözleri, kaşları, burnu, dudağı ve kulakları yerleştireceksiniz. Orantılı bir şekilde yerleşim yapıyoruz.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Daha sonra karakalem çizimimize başlıyoruz. Görüldüğü gibi kaşları belirginleştirmekle başlayabilirsiniz. Ardından göz merceklerini oluşturuyoruz ve burun deliklerini belli ediyoruz.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Saçları belirginleştirerek alın kısmını 4B kalemimizle tarıyoruz. Aşağıdaki gibi siyahlık olacak. Daha sonra tüm yüze bu işlemi uygulayın.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Şimdi, gölgede kalan kısımları belli olması için biraz daha koyu olması için 8B kalem ile tekrar üzerini karartıyoruz. Dudakları belli etmeye başlıyorum. Göz çukurlarına gölgeleri ekliyorum. Kulaklarda gölgeli alanları belli ediyorum.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Sakalları ve bıyığı çiziyorum. Boyun kısmını 4B kalemi yan tutarak karartıyorum. En koyu yeri için 8B kalem kullandım.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Ceketi 8B kalemle yan tutarak tarıyorum. Ceket siyah olacak.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Çizimimiz bitmiş sayılır. Şimdi karakalem çalışmam biraz pürüzlü oldu. Pürüzleri gidermek ve soft(yumuşak) bir görüntü elde etmek için parmağınızla ya da pamuk parçasıyla biraz baskı uygulayarak tüm çalışmanın üzerinde gezdiriyorum.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
Göründüğü gibi, Ben Affleck karakalem çalışması üzerindeki sert kalem çizimleri yumuşayarak daha güzel bir görünüm aldı. Şimdi ise silgi kullanarak çizim üzerinde ton açmak istediğiniz yerler var ise hafifçe silerek ton açabilirsiniz. Bastırmayın ki çalışmanız bozulmasın.
Ben Affleck Karakalem Çalışması
İşlem tamam. Ben Affleck karakalem portrem son halini aldı.
Ben Affleck Karakalem Çalışması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder