Topuz Saçlı Kız Nasıl Çizilir? Topuz Saç Nasıl Çizilmelidir? - Karakalem Çalışmaları

Topuz Saçlı Kız Nasıl Çizilir? Topuz Saç Nasıl Çizilmelidir?

Topuz saç kadınlara çok yakışan ve kadınlar tarafından oldukça rahat olduğu söylenilen bir saç modeli. Bu saç modelinde saçlar toplanır ve baş üzerine bir topuz yapılarak sabitlenir. Sabitleme işlemi ise tokalarla yapılır. Şimdi sizlere bu yazıda topuz saçlı kız çizimi nasıl yapılır diyenler için topuz saçlı kız çizimini anlatacağım.


Öncelikle anlatıma başlamadan önce, her zamanki gibi hem videolu hem de resimli bir anlatımı sizler için hazırladım. Bu sayede mobilden bağlanan ya da internet kotaları az olan takipçilerim için kolaylık sağlamayı umdum. Bu arada YouTube'da kanalıma abone de olabilirsiniz.

Videolu Anlatım


Üstteki videoyu izleyerek hızlıca topuz saçlı kız çiziminin nasıl yapıldığını görebilirsiniz. Ayrıca sağ taraftan beni Facebook'tan takip edebilir, videonun hemen altında bulunan Youtube kanalımı takip etme butonuna basarak ta hemen takibe başlayabilirsiniz.

Resimli Anlatım

Öncelikle kızın yüz hatlarını en temel biçimde kağıda çizmemiz gerekli. Zaten yüz kısmında pek bir ayrıntı yok. Bu yüzden hızlı bir çizim yapabilirsiniz.

Ardından saçların kapladığı alanı yine ayrıntılara girmeden belirlemeliyiz. Kulağın yerini ve kızın saçlarında bulunan papatyaları da kabataslak belli etmeliyiz.

Şimdi, kızın ensesinde bulunan saçları yukarıdan aşağıya ve aşağıdan yukarıya doğru HB, B yada 2H kalem ile çiziyorum. Burada saçları çizerken ışık alan kısmı da hafif çizili bırakacağım.

Gördüğünüz gibi burada ışık alan kısmı açık tonlamalarda çiziyorum. Böylece saçlarda ışık alan bölgede saçlar tel tel görünecek.

Aynı şekilde saç topuzunu da ışık alan yerleri açık tonda olacak halde saç çizimine devam ediyorum.

Ense kısmından aşağı doğru uzanan bir kaç saç tutamını da çizime ekliyorum. Bu sayede çizim daha hoş görünecek.

Aynı şekilde saçlarda kalan kısımları da ışık gölge durumuna göre çizerek ilerliyorum.

Ön kısımda bulunan saçların gittiği yönler farklı olduğundan önce saçların gidiş yönlerini belirliyorum. Daha sonra ise saçların içlerini dolduracağım.

Saçların gittiği yönleri belirledikten sonra, saçların düz kalan kısımlarını diğer saçlarla aynı olmasını sağlıyorum.

Görüldüğü gibi saçlarla işimiz bitti. Sırada papatyaları çizmek ve çizimi gölgelendirmek kaldı.

Yüz ve saç kısmında elimizin sürtünmesinden oluşacak kirlilikleri önlemek için bir kağıdı elimizin altına koyarak çizim yapabiliriz. Ben aşağıdaki fotoğrafta bu şekilde yaptım ve papatyaları daha rahat çiziyorum.

Son olarak topuz saçlı kızın yüzünde ve boynunda gölgelendirme yapacağım. Gölgelendirme sayesinde çizime derinlik katacağım.

Ve çizim tamamlandı. Tamamlanmış halini ise aşağıda görebilirsiniz.

Çizimi nasıl buldunuz? Eğer çizimlerimi beğeniyorsanız sağ taraftan Facebook sayfamı takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder