Muhabbet Kuşu Nasıl Çizilir? Adım Adım Muhabbet Kuşu Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Muhabbet Kuşu Nasıl Çizilir? Adım Adım Muhabbet Kuşu Çizimi

Muhabbet Kuşu Çizimi

Muhabbet kuşları, sevimliliğiyle bilinen evcil kuşlardır. Bir çok insan evlerinde bu tatlı kuşları beslemekte. Tatlı görüntülerini çizilen resimlerde de devam ettiren bu kuş türü, snapchat köpek efekti almış halde karşımıza çıkmakta. Muhabbet kuşu çizimi için oldukça tatlı bir örnek oldu. Peki muhabbet kuşu nasıl çizilir? Haydi, gelin şimdi adım adım muhabbet kuşu çizmeye başlayalım.

Videolu Hızlı Çizim


Resimli Anlatım

Önce aşağıdaki gibi bir taslak çıkartmalısınız. Kabataslak baş, kuyruk, gövde belli olmalıdır.
Muhabbet Kuşu Çizimi
Ardından göz, efektli burun ve ayaklar belli edilmelidir. Bu haliyle biraz daha kuşa benzemeye başladı.
Muhabbet Kuşu Çizimi
Snapchat köpek efektini de muhabbet kuşu çizimine ekledik. Böylece kuşumuz boyama işlemine hazırlanmış oldu.
Muhabbet Kuşu Çizimi
Muhabbet kuşumuzun rengini mavi olarak belirledim. Gövdesini açık renk maviden başlayarak koyuya doğru tonluyorum. Gözünü siyaha boyayarak belli ediyorum. Kanadındaki siyah çizgileri oluşturuyorum.
Muhabbet Kuşu Çizimi
Muhabbet kuşunun snapchat köpek efektini belli ediyorum. Ardından yanaklarındaki renkli boncukları çizgi olarak belli ediyorum.
Resim yazısı ekle
Kafasının arka kısmındaki çizgileri belirliyorum. Hafiften mavimsi ve siyahımsı olarak bu kısmı boyuyorum. Şimdi ise kuşun güzel durması için etrafını boyamak istiyorum.
Resim yazısı ekle
Muhabbet kuşu çiziminin etrafını da hafif tonda kahverengi ile tonladıktan sonra çizim bitti. Gördüğünüz gibi oldukça tatlı bir muhabbet kuşu oldu.
Muhabbet Kuşu Çizimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder