EXO Kai Çizimi - EXO Nasıl Çizilir? - Karakalem Çalışmaları

EXO Kai Çizimi - EXO Nasıl Çizilir?

EXO Kai Çizimi - EXO Nasıl Çizilir?

KPOP denildiğinde akla gelen şarkıcı gruplarından birisi de hiç şüphesiz EXO grubudur. Bu grubu çoğu genç kız bilmekte. Zira bir çok genç kız, Güney Kore'ye meraklı ve orada bulunan şarkıcıları, şarkıları dinlemekte ve takip etmekteler. Bu yazımızda ise Güney Kore'nin ünlü müzik gruplarından EXO'nun üyesi Kai'yi çizdim.

Videolu Anlatım

Aşağıdan çizim videomu izleyebilir, YouTube kanalıma abone olabilirsiniz.

Resimli Anlatım


Öncelikle çizime gözleri belli ederek başlıyorum. Gözlerin yerini ve göz bebeklerini çiziyorum. Ardından da burnunun yerini belirliyorum.
EXO-Kai Çizimi

Daha sonra da yüzün dış hatlarını, elini ve kıyafetini çizime aktarıyorum. Dikkatli şekilde aktarma yapmamız gerekli.
EXO-Kai Çizimi

Ardından saçlarını çiziyorum ve boyama aşamasına geçiyorum. EXO Kai çizimi şu anda taslak olarak hazırlandı ve renklendirme aşamasından sonra oldukça güzel görünecek.
EXO-Kai Çizimi

EXO Kai Çizimi - EXO Nasıl Çizilir?
Çizimin son hali ise bu şekilde. Çizimi renklendirme aşamasının fotoğraflarını ekleyeceğim, şu anda renklendirmeyi video olarak izleyebilirsiniz.

2 yorum: