Karlar Ülkesi Elsa ve Anna Nasıl Çizilir? Kolay Elsa ve Anna Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Karlar Ülkesi Elsa ve Anna Nasıl Çizilir? Kolay Elsa ve Anna Çizimi


Karlar Ülkesi animasyon filmi 2013 yılında gösterime girmesine rağmen günümüzde hala popülerliğini korumakta. Karlar Ülkesi'nde bulunan ana karakterler Elsa ve Anna küçük kızların en büyük hayran oldukları karakterlerdendir. Ben de bu çizimimde küçük çocukların isteklerini kırmadım ve Karlar Ülkesi'nden Elsa ve Anna'yı çizdim. Elsa ve Anna çizimi ve çizim aşamalarını videolu ve yazılı olarak aşağıda görebilirsiniz.

Videolu Anlatım

Resimli Anlatım

Öncelikle çizim aşamasına Anna'dan başlıyorum. Çizim aşamasında fotoğraf çekmeyi unuttuğumdan direkt olarak çizim aşaması bitiminden başlıyorum.
Elsa ve Anna Çizim Aşaması Sonrası
Sıra Elsa ve Anna'yı boyama aşamasına geldi. Boyama sırasında Anna'dan başlıyorum. Anna'nın gözlerini ve yüzünü boyayarak başladım. Boyama aşamasında gerçekçi durmasını istediğimden bir kaç renk karışımı ile yüzünü boyadım ve yanaklarına pembe ton ekledim. Kaşlarını ve dudaklarını ışık ve gölgeye dikkat ederek boyuyorum.
Anna'nın Yüzünü Boyuyorum
Yüz boyama bittikten sonra Anna'nın kızıl saçlarını boyamaya başlıyorum. Gerçekçi çizim yapmak istediğim için ışık ve gölgelerin saçlarda, yüzde ve tüm vücutta gerçekçi etki olması açısından dikkatlice boyuyorum.

Elsa'nın Saçlarını Boyamaya Başladım
Şu anda Anna'nın baş kısmındaki saçların tümünü boyadım. Sıra saç örgülerini boyamaya geldi.
Anna'nın Saçlarını Boyuyorum
Anna'nın saç örgülerini de aynı şekilde boyayarak elbisesini ve tüm ayrıntılarını boyuyorum. Böylece Anna oldukça güzel bir şekilde karşımıza çıkıyor. Ardından Elsa'nın saçlarına geçiş yapıyorum. Elsa'nın saçlarının sarılığını vererek dikkatlice ışık ve gölge ayarlamaları yapıyorum. Saç telleri belli olsun istediğimden siyah kuruboya ile inceden inceye saç telleri yapıyorum.
Anna bitti, sıra Elsa'da
Elsa'nın saçlarının tümünü çiziyorum ve yine siyah kuruboya ile saç tellerini ortaya çıkartıyorum. Ayrıca yüz hatlarını ve yüz rengini belli ederek boyama aşamasına devam ediyorum. Gözlerde bakışları yakalamak için dikkatlice göz bebeklerini, makyajı ve kirpikleri boyuyorum.

Elsa'nın Yüzünü Boyuyorum
Şimdi ise Elsa'nnı kıyafetini ve ten rengini oluşturacak şekilde boyuyorum. Gördüğünüz gibi hala ışık gölge ayarlamaları yapmaktayım. Elsa'nın boynunun sağında koyu ve açık tonlardan ışık gölge ayarını anlayabilirsiniz.
Elsa'nın Kıyafetini Boyuyorum
Son olarak ise kıyafetin tamamını boyuyorum. Ayrıca ışık alan yerlerin daha beyaz olmasını istediğim için beyaz tükenmez kalem kullanarak kıyafette parlaklık efekti oluşturuyorum. Ardından boyama aşaması son buluyor. Elsa ve Anna Çizimi hazır.
Elsa ve Anna Çizimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder