Brad Pitt Çizimi - Brad Pitt Nasıl Çizilir? Adım Adım Brad Pitt Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Brad Pitt Çizimi - Brad Pitt Nasıl Çizilir? Adım Adım Brad Pitt Çizimi


Brad Pitt, neredeyse herkesin bildiği bir aktör. Son zamanlarda Angelina Jolie ile boşanmasının ardından Brad Pitt oldukça konuşuldu. Her neyse bu kadar magazin haberleri yeter :) Bu yazımda sizler için Brad Pitt çizimi yapmış bulunuyorum. Şimdi, aşama aşama Brad Pitt çizimi nasıl yapılır görelim.
Yine her zamanki gibi Brad Pitt çizimini video olarak izleyebilir veya resimli anlatım olarak takip edebilirsiniz. Ayrıca YouTube kanalına abone olarak sitemizde yayınlanmadan daha önce videoları görebilirsiniz.

Videolu Anlatım

Resimli Anlatım

Çoğu çizim konumda olduğu gibi bunda da taslak çizim aşamaları uzun süreceğinden es geçiyorum. Brad Pitt taslak çiziminin bitmiş halini size göstereyim.


Çizim aşaması gördüğünüz gibi tamamlanmış bir halde. Şimdi, buradan devam ederek Brad Pitt çizimimizi renkli hale getireceğim. Öncelikle gözleri mavi ve dudakları pembemsi bir renkle renkli hale getirerek başlıyorum. Dudakları boyarken tonlamalara dikkat ediyorum.



Dudaklardan sonra Brad Pitt'in yüzünü renklendirerek devam ediyorum. Yüzü boyarken ışığın geldiği yönlere doğru dikkatlice analiz etmeliyiz ki, yüzde ışık gölge oluşsun ve çizimin gerçekçiliği artsın.


Işık ve gölge olayını şimdi aşağıdaki fotoğraftan daha iyi anlayabilirsiniz. Alın bölgesinde gördüğünüz gibi ortalarda bir ışık almış alan bulunuyor. Burası alnın çıkıntılı olduğunu ve ışık aldığını gösterir.


Brad Pitt'in yüzünü komple boyadım. Burada ışık alan yerler daha belirgin bir halde. Kaşları ve kirpikleri de ekliyorum.


Şimdi, saç diplerinden yukarı doğru olacak biçimde saçları çizmeye başladım ve kabataslak saçlar meydana çıktı.


Saçları biraz daha üzerinde çalışarak daha güzel görünmesini sağladım. Sakalları da ucu sivri siyah kuruboya ile çizdim. Kirli sakal görüntüsünü oldukça güzel verdiğimi düşünüyorum. Ayrıca Brad Pitt'in boynunu da yüzüyle orantılı olarak boyadım.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder