Schreibwelt Kuruboya İncelemesi - Ucuz ve Kaliteli Kuruboya - Karakalem Çalışmaları

Schreibwelt Kuruboya İncelemesi - Ucuz ve Kaliteli Kuruboya

Schreibwelt kuruboyaları
Kuruboyalar, neredeyse küçüklüğümüzden beri hayatımızda. Okula başlamadan önce boyama kitaplarıyla hayatımıza giriyorlar ve resim yapmayı sevenler için neredeyse ömürlerinin sonuna kadar kullanılıyorlar. Bu yazımızda schreibwelt kuruboya incelemesi yapacağım ve bu boyalar hakkında konuşacağım.
Schreibwelt kuruboyaları hakkında konuşmam gereken ilk şey ülkemizin her yerinde kolaylıkla bulunabilecek bir boya kalemi markası değil. Ben, Rossmann mağazalarında rastladım ve satın aldım. Satın almamın nedeni ise boyaların kalitesini merak ettiğimden dolayıydı. Kuruboyaların fiyat etiketi paket üzerinde yazana göre 0.99€ (Euro) ama ben mağazadan yaklaşık 4-5 TL'ye almıştım.
Schreibwelt kuruboyaları kutusundan çıkınca
Kuruboyalar üçgen yapıdalar ve ele kolay oturuyorlar. Benim aldığım üründe 12 adet kuruboya bulunmakta. Bu renklerden bahsetmeme gerek yok, zaten aşağıda renk şablonunu gösterirken göreceksiniz. Aşağıdaki resimde renklerin açık tondan koyu tona geçiş olarak tüm renklerin kalitesini gösterdim. Buna bakarak bilgi edinebilirsiniz.
Schreibwelt kuruboyaları renk şablonu

Schreibwelt Kuruboyaları Test Videosu


Kuruboyalar, renk kalitesi olarak ortalama pigmente sahip diyebilirim. Profesyonel çizim yapanların pek işini göreceğini sanmam ancak ufak tefek çizimler için ya da çocuğunuz için güzel bir kuru boya kalemleri arıyorsanız iyi bir alternatif olabilir. Ayrıca renk karışımları güzel olmakta.
Schreibwelt kuruboyaları örnek üzüm çizimim
Gördüğünüz gibi örnek bir üzüm çizimi çalışması yaptım. Burada gördüğünüz gibi renkler birbiriyle oldukça güzel karışmakta. Eğer sizin de bulunduğunuz ilde Rossmann mağazaları var ise bu kalemlerden bir adet edinebilir ve deneyebilirsiniz.

1 yorum: