Tank Nasıl Çizilir? Adım Adım Tank Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Tank Nasıl Çizilir? Adım Adım Tank Çizimi

Pzkpfw IV Tank Çizimi

Herkese merhabalar. Bu konumuzda tank çizimi yapacağız. Hepimizin bildiği gibi tanklar, savaş alanlarında boy gösteren zırhlı savaş araçlarıdır. Paletleri sayesinde ilerlerler ve tüm zorlu arazileri aşabilirler. Tank çizimi yapmak isteyen takipçilerimize referans olması açısından ve tank çizimi nasıl yapılır diye soran takipçilerimiz için özenle tank çizdim.

Videolu Çizim Aşamaları

Pzkpfw IV (Panzer 4) çizimi için aşağıdaki videoyu izleyebilir ve YouTube kanalıma abone olabilirsiniz.

Resimli Çizim Aşamaları

Tank çizimi için öncelikle kullanmamız gereken malzemeler ilk başta kurşun kalem ve silgi olacak. Ardından tankımızı çizmeye başlayabiliriz. Tank çizimi için önce tankın topunu çizerek işe başlayalım.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Ardından da tankın üstünde görünecek olan askeri çizmemiz gerekmekte.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Taretin sağı ve solunun da çizerek taret çizimini tamamlıyoruz. Gövdeye doğru yavaş yavaş çizmeye başlıyoruz.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Tankın gövdesini çizerken büyük olmasına özen göstermeliyiz. Ayrıca gövde düzgün bir şekilde hafif çapraz durmalı ki tank çizimi doğru görünsün. Burada sağ palet çamurluğu da yapılmış olacak.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Şimdi ise tankın önünü çiziyorum. Düzgün şekilde tankın ön kısmını acele etmeden yapıyorum.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Son çizim aşaması ise sol paleti ve sağ paleti çizmek ve tankı boyamaya geçiş olacak.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Boyama aşamasına geçebiliriz. Burada tank üzerinde kullanılacak renkler ise açık kahverengi, koyu kahverengi, yeşil, gri olacak. Hemen sol paletin yanındaki zırhı boyamaya başlayalım. Taretin sol kısmını ve sol paleti de boyayalım. Sol palet üzerindeki zırhta yıpranmışlık efekti vermek için beyaz mürekkepli kalem kullanıyorum. Kalemin nasıl kullanıldığı hakkında bilgi için tıklayın.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Ardından tankın ön kısmını göründüğü gibi boyuyorum.
Pzkpfw IV Tank Çizimi

Daha sonra geri kalan kısımları ve arkada kalan tankı, evleri boyuyorum. Resim şu anda bu hale geldi.
Pzkpfw IV Tank Çizimi
Bu haliyle çok boş kaldığı için arkaplan da çizmeliyim. Arkaplan olarak ise ben bu şekilde düşündüm. Göründüğü gibi tank çizimimiz bitti.
Pzkpfw IV Tank Çizimi

1 yorum: