Barbara Palvin Çizimi Nasıl Yapılır? Adım Adım Barbara Palvin Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Barbara Palvin Çizimi Nasıl Yapılır? Adım Adım Barbara Palvin Çizimi


Sosyal medyadan ve Victoria's Secret'ten aslında oldukça aşina olduğunuz bir isim Barbara Palvin. Kendisi, Mavi'nin reklamlarında Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte de oynamış birisi. Barbara Palvin 8 Ekim 1993 Macaristan doğumlu ve günümüzde Victoria's Secret'te defilelere katılmaktadır. Aynı zamanda Hercules: The Thracian Wars sinema filminde de oynamıştı. Her neyse işin magazinsel boyutu bu kadar yeterli diye düşünüyorum. Barbara Palvin çizimi arayanlar ve takipçilerim için hazırlamış olduğum bu çizimde Barbara Palvin'i çizmeye çalıştım. Sonuç, oldukça güzel oldu. Haydi, gelin Barbara Palvin çizimi nasıl yapılır birlikte görelim.

Videolu Anlatım

Buradan videolu çizim aşamalarını görebilirsiniz. Dilerseniz YouTube'da beni takip edebilirsiniz.

Resimli Anlatım


Öncelikle kağıdımıza gözlerin nerede olacağını belirleyerek çizime başlıyorum.


Daha sonra burun, dudak gibi yüzün diğer ayrıntılarını ekliyorum.


Göz bebeklerini, burun yapraklarını ve yüzün şeklini çizerek devam ediyorum. Böylece yüz şeklimiz belirdiği için işimiz biraz daha kolaylaştı.


Saçların gelmediği yani yüzün açık olan kısmı çizim ile belirlendi. Sağ kulağı da çizerek belli ediyorum.


Kaşları be sol kulak memesinin yerini belli ederek resmimize ekliyorum. Kaşlar eklenince daha da bir benzedi. Kaş çizimi yaparken dikkat edilecek unsur, kaşları tel tel çizmekten geçer.


Saçları eklemeye başlıyorum. Sağ taraftaki saçlardan başlayarak sola doğru eklemeler yaparak ilerliyorum. Fotoğrafta saçlar sol tarafa alınmış vaziyette.


Saçları aşama aşama taslak olarak çizip bitiriyorum. Aynı zamanda vücudu da ekliyorum. Bu şekilde taslak çalışmam sona erdi. Geriye renklendirme aşaması kaldı.


Barbara Palvin'in gözleri mavi renkli olduğundan renklendirmeye gözlerden başlıyorum. İçten dışa doğru renklendirmek daha sağlıklı.


Gözleri belirginleştirip kaşları kuruboya ile renklendiriyorum. (Önceki kaş izlerini kaldırıyorum kuru boya aşamasından önce.)


Ten rengi kuru boya ile Barbara Palvin'in tenini boyamaya başlıyorum. Bu renklendirme aşamasında tonlamalar oldukça önemli, zira tonlamalarda oluşan monotonluk, portrenin de basit durmasına neden olacak.


Yüz renklendirmeye devam ediyorum.


Beyaz kuru boya ile yüzün renklendirilen kısımlarının üzerinden geçiyorum. Bu şekilde ten rengi kuru boyanın oluşturmuş olduğu sertlikler de büyük oranda azalacak.


Yüz renklendirmeye yanak kısımlarından devam ediyorum.


Barbara Palvin'in dudaklarını renklendiriyorum. Dudak renklendirme aşamasında içten dışa doğru yayvan çizgiler ile dudaklar boyanmalıdır.


Alt dudak ta aynı şekilde içten dışa doğru olacak şekilde renklendirilmeli.


Sağ taraftan başlayarak saçları tel tel çizmeye başlayın. Kuruboya ile çizeceğinizden başlangıç aşamasında bulunanlar için biraz alıştırma yapmalarını önerebilirim.


Saçların sol kısmı tamamlandı, sırada sağ tarafa doğru saçların aşama aşama boyanması kaldı.


Kahverengi bir kuru boya ile güneş alan saç telleri belli edilmelidir.


Ardından gölge almayan yerler siyaha boyanmalıdır.


Saçlar tamamlandıktan sonra vücut ta yüz renginde boyanmalıdır. Bu çizimi, güzel tonlamalarda yaparsanız daha gerçekçi olacaktır.


Saçlara son olarak beyaz tükenmez kalem ile tel tel parlamış saç efekti vermek için çalışıyorum.

Barbara Palvin nasıl çizilir konusu hakkında soruları yanıtlamış oldum. Umarım sizlere de bu konunun faydası olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder