Turnagagası Çiçeği Nasıl Çizilir? Adım Adım Çiçek Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Turnagagası Çiçeği Nasıl Çizilir? Adım Adım Çiçek Çizimi


Çiçekler, dünyamızı güzelleştiren minik mi minik şirin bitkilerdir. Çiçekler mutluluk, huzur getirir.
Çiçek çizmek te bir o kadar mutluluk ve huzur verir insana. Bu yazımda Turnagagası çiçeği çizimi yapmayı sizlere gösteriyorum. Bu çiçek dünyada oldukça popüler olan ve bahçecilikte oldukça sık ekilen ve yetiştirilen bir çiçek türüdür. Şimdi, lafı fazla uzatmadan Turnagagası çiçeği nasıl çizilir başlayalım.

Turnagagası Çiçeği Nasıl Çizilir? Çiçek Nasıl Çizilir?

Çiçek çizimi yapmak için kağıdınızı ve kaleminizi hazır tutun. Bu çizimde ben ufak bir kağıt kullanacağım. Siz de isteğinize göre bir kağıda çizim yapabilirsiniz.

Videolu Anlatım

Turnagagası çiçeği çizimini videolu olarak ta izleyebilirsiniz. YouTube'da kanalıma abone olarak yeni gelen videolardan da haberdar olabilirsiniz.

Resimli Anlatım

Öncelikle kağıdımıza taslak olarak çizimi yapmalıyız. Çiçek çizimi olduğu için taslak çizimi siz etrafınızdan gördüğünüz bir çiçeği çizerek te yapabilirsiniz.  Örneğin ben, balkonda yetiştirdiğimiz çiçeğe bakarak bir taslak oluşturdum.

Ardından çiçeğin taç yapraklarından açık pembe renge boyamaya başlıyorum. Merkeze gittikçe koyuluk artmalı. Çünkü merkez daha karanlık olacak.

Bu şekilde tüm taç yaprakları açık pembeden başlayarak merkeze doğru koyulaştırarak boyama işlemini sürdürüyorum.

Merkezde ise sarı şekilde tomurcuklar bulunuyor. Sarı renge tomurcukları boyuyorum.

Ardından sol üstte bulunan diğer taç yaprakları boyuyorum. Aynı şekilde açık ve koyu pembe boyalar ile tonlama ile derinlik veriyorum.

Şimdi, çiçeklerin saplarını ve yapraklarını açık yeşil, koyu yeşil renkte kuruboya kullanarak boyamaya başladım.

Yapraklarda açıklık koyuluk oluşturarak karmaşıklığın önüne geçmeliyiz.

Toprak kısmını ise ben açık kahverengi renge boyadım. Sizler isterseniz koyu renk te yapabilirsiniz..

Görüldüğü gibi Turnagagası çiçeği çizimim bitti. Siz de bu kurallara dikkat ederek istediğiniz bir çiçeğin çizimini başarıyla yapabilirsiniz.. Ayrıca Facebook sayfamızdan bizi takip edebilir, YouTube kanalımızdan abone olarak ta en yeni resim, karakalem videoları ve yazılarına ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder