Iron Man (Tony Stark) Nasıl Çizilir? - Adım Adım Demir Adam Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Iron Man (Tony Stark) Nasıl Çizilir? - Adım Adım Demir Adam Çizimi


Demir adam yani orijinal ismiyle Iron Man, Marvel'in ortaya çıkartmış olduğu bir hayali karakter. Özellikle sinema filmlerinde oldukça beğenilen Iron Man, ülkemizde de çok sevilmekte. Ben de bu yazımda İron Man çizimi yaptım ve sizler için resimli ve videolu anlatım hazırladım. Demir adam nasıl çizilir diyorsanız yazının devamını okuyabilirsiniz.

Videolu Anlatım

Iron Man, yani Demir Adam çizimimi video olarak izlemek istiyorsanız hemen alttaki videodan izleyebilir ve bana destek olmak için YouTube kanalıma abone olarak siz de tüm videolarımı ilk önce izleyenlerden birisi olabilirsiniz.

Resimli Anlatım

Iron Man çizimine önce taslak olarak başlıyorum. Taslak çalışmasını sizin çıkarttığınızı varsayıyorum. Iron Man'ın kafasını kırmızı renge boyayarak başlıyorum.


Başın etrafında kırmızı kuruboya ile boyayarak devam ediyorum. Işık ve gölgeyi şimdiden ayarlayalım ki ileride uyumsuzluk oluşmasın.


Boyamaya devam ediyorum...


Şimdi Demir Adam'ın başının etrafını kırmızıya boyadım. Geriye yüzünü boyamak kaldı. Bu arada taslak çizimdeki kurşun kalem izlerinin üzerinden siyah kuruboya ile ilerliyorum ki çizgiler belirginleşsin.


Şimdi, Demir Adamı'ın yüzünü de açık kahverengi ve altın sarısı tonlarında boyayacağım. Boyama aşamasında yüzünün çizik metal görüntüsü alması için biraz boşluklu ve tek taraflı boyama (Yukarıdan aşağıya) yapacağım.


Aynı şekilde tüm yüzü boyamaya devam ediyorum. Bu boyama tarzı tüm yüzde çiziklerin olduğunu bizlere anlatacak.


Gördüğünüz gibi Iron Man'in yüzünü tamamladım. Oldukça güzel oldu. Şimdi sırada gövdesini boyamakta.


Iron Man'in gövdesini boyarken de kırmızı, siyah, açık kahverengi ve altın rengi kuruboya kullanıyorum.


Üst tarafta gördüğünüz gibi Demir Adam'ın gövdesini de tamamlamış oldum. Bir alt resimde ise çizimin bitmiş halini görebilirsiniz. İşte, Iron Man, yani Demir Adam çiziminin bitmiş hali:


Bu çizimi sevdiyseniz diğer çizimlerime de göz atmanızı öneririm.

1 yorum: