Emma Roberts Nasıl Çizilir? Emma Roberts Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Emma Roberts Nasıl Çizilir? Emma Roberts Çizimi

Merhaba karakalemçalışmaları takipçileri. Bu yazımda sizlere Emma Roberts çizimi yaptım. Emma Roberts, ABD'li bir aktristtir. Emma Roberts çizimi hakkında konuşmak gerekirse yaklaşık olarak 4 saatte çizimi tamamladım. Renkli portre çizimi yaptım. Oldukça güzel de oldu. Karakalem çalışma da yapacağım ilerleyen zamanlarda.

Videolu Anlatım


Resimli Anlatım

Emma Roberts Nasıl Çizilir? Emma Roberts Çizimi

Öncelikle kağıda çizimimizin taslağını yapmalıyız. Taslak çıkartma bölümü sizin çizime nasıl alıştığınıza göre değişmekte olduğundan göstermiyorum.

Taslak çizimini tamamladık. Şimdi ise sıra renklendirmeye geldi. Çizimi renklendirmeye gözlerinden başlıyorum. Gözlerini boyayarak yavaş yavaş ilerliyorum.

Ardından kirpiklerini çiziyorum. Görüldüğü gibi çizimimizin gözleri bitmiş durumda.

Şimdi ise yüzün renklendirilmesinde sıra. Yüz renklendirirken ışık ve gölgeye uygun bir şekilde çizimimizi boyamamız gerekli. Ten rengiyle bu tonları ayarlamamız gerekmekte.

Yüzü tonlamalara ve ışık gölgeye dikkat ederek boyamaya devam ediyorum. Bu sırada kaşları çiziyorum. Kahverengi ve siyah kalemle çiziyorum ki ışık gölge oluşmuş olsun.

Şimdi, yüzü renklendirmeyi bitirdim. Dudakları kırmızıya boyuyorum ve beyaz tükenmez kalem ile ışık gelmiş gibi gösterecek şekilde boyuyorum.

Sıra saçların çizimine geldi. Saçlarda bir çok renk mevcut. Saç çizimleri için öncelikle saçların hangisinin altta hangisinin üstte olduğunu, hangi saçın nereye doğru gittiğini kabataslak belirtmeliyiz ki çizim güzel durabilsin.

Sol tarafın da saçlarını aynı şekilde çiziyorum. Emma Roberts'in kulaklarını ve küpelerini çiziyorum.

Son olarak ise kıyafetini ve kollarını boyuyorum. Böylece Emma Roberts çizimi bitmiş olacak.

Gördüğünüz gibi, Emma Roberts çizimini tamamladım. Yaklaşık olarak çizim ve boyama süreci 4 saatimi aldı. Ama ortaya güzel bir çizim çıktığı için de mutluyum. İsterseniz videolu olarak çizim sürecimi izleyebilirsiniz. Tabii ki YouTube kanalımdan beni takip te edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder