Keira Knightley Nasıl Çizilir? Karayip Korsanları Elizabeth Swann Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Keira Knightley Nasıl Çizilir? Karayip Korsanları Elizabeth Swann Çizimi


Bu çizimimde Karayip Korsanları sinema filmi serisinden tanıyacağınız Elizabeth Swann rolünde olan Keira Knightley'i çizmiş bulunmaktayım. Bu çizimimde biraz daha dudak kısmında gerçekçi olması için farklı teknikler denedim. Başardığımı da söyleyebilirim açıkçası. Haydi, şimdi gelin hep beraber Keira Knightley çizimi nasıl yapılır, aşama aşama görelim. Çizim yaparken video çektiğim sırada ışık kaynağım çalışmamdan yansıma yapmış, bu nedenle de görüntüler biraz kalitesiz olabilir sizin için.

Videolu Anlatım

Karayip Korsanları: Salazar'ın İntikamı filminde son sahnelerde görmüş olduğumuz Keira Knightley'in çizimini hızlandırılmış video olarak izleyebilirsiniz. Yeni videoları ilk siz görmek istiyorsanız YouTube kanalıma da abone olabilirsiniz.


Resimli Anlatım


Öncelikle Keira Knightley çizimine başlamadan önce elimdeki resme göre portrenin yüzünü direkt olarak bize doğru dönük olduğunu göreceksiniz. Çizeceğim resmin orijinalini üstte görebilirsiniz. Bu yüzden burun, göz, dudak ve saç çene gibi yerleri kabataslak çizmemiz gerekli.

Şimdi, yüzün önüne gelen saçları 2B dereceli kalemle ortaya çıkartıyorum.

Ardından 5B dereceli kalemle yüzün önündeki saçları koyulaştırıyorum. Bu sayede saçlar daha güzel olacak. Diğer saçları da aynı şekilde yapıyorum.

Saçların devamını ekleyerek ilerliyorum. Saçların en alt kısmında yani omuzlara gelen kısmında saçlar bitecek ve bu kısımlara parlaklık vermemiz gerekiyor. Parlaklığı ise silgimiz yardımıyla veriyoruz.

Aynı şekilde yüzün diğer yanında kalan saçları da çiziyorum. 2B ile başlayarak 5B ile üzerinden geçiyorum ve saçlar koyulaşıyor. Kaşlarını da saçların ardından önce 2B kalemle, sonra da 4B ya da 5B kalemle çizmeye başlıyorum.

Şimdi, kaşlarla birlikte gözleri de çiziyorum. Şu anda portrenin genel hatları hazır oldu. Yüzde tonlama aşamasına geçiyorum.

2B kalemle ya da 4B kalemle Keira Knightley'in yüzünü kalemi yatay tutarak tarama işlemine tabi tutuyorum.

Ardından dudaklara geldiğimde dudakların iç kısmından dış kısmına doğru yay şeklinde hafif çizgilerle çizim yapmaya başlıyorum. Bu sayede dudaklar daha gerçekçi bir hal alacaklar.

Şimdi ise Tortillon Stump(Kağıt Kalem) ile yüz kısmını yumuşatıyorum. Bu sırada yüzde oluşacak ışık ve gölge ayarlarını da yapıyorum. Boynunu da aynı şekilde yatay olarak ışık gölge ayalarına tabi tutuyorum. Gölgenin olacağı yerlere daha yoğun şekilde Tortillon uyguluyorum. Dudaklarda ise iç kısımdan dış kısıma yay şeklinde ve sadece kurşun kalem izleri olan yerlerden uygulayarak devam ediyorum. En son hafif şekilde dudakların üzerinde sağ ve sollu olacak şekilde tortillon uyguluyorum.Tonlamayı ortaya çıkartmaya, yok etmemeye çalışın bu sırada.

Şimdi, son olarak ise Keira Knightley'in kıyafetini de oluşturacağım. Bunu yapmak için koyu değerde 7B olur, 8B olur, 9B olur herhangi bir değerde bulunan kaleminizle koyu şekilde giysi kısmını oluşturmanız gerekmekte.

Ardından da tortillon ile kıyafet üzerindeki kurşun kalem izlerini yumuşatarak hoş bir görüntü elde edebilirsiniz. İşte, Keira Knightley, yani Karayip Korsanları'ndaki adıyla Elizabeth Swann çiziminin son hali bu şekilde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder