Kırmızı Ejderha Çizimi Nasıl Yapılır? Adım Adım Kırmızı Ejderha Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Kırmızı Ejderha Çizimi Nasıl Yapılır? Adım Adım Kırmızı Ejderha Çizimi


Ejderhalar fantastik filmlerde bol bol karşımıza çıkmakta. Sizin de bir kırmızı ejderha çiziminiz olmasını istemez misiniz? Bu konumuzda efsanevi bir canavar olan kırmızı ejderha çizimi nasıl yapılır sizlere göstereceğim.


Çizim Videosu

Kırmızı ejderha çizimi videosunu buradan izleyebilirsiniz. İsterseniz aşağıda bulunan Resimli Anlatım bölümündeki görselleri de inceleyebilirsiniz.


Resimli Anlatım

İlk önce taslak çalışmanızı hazırlayın. Taslak çalışma için aşağıdaki görseli kullanabilirsiniz.

Ardından ejderhamızın kafa kısmından başlayarak kırmızı ve tonlarında boyamalısınız. Boyama yaparken siyah kuruboya ile gölgede kalan yerleri de belirlemelisiniz.
Ejderhanın ağız çevresini boyamaya devam etmelisiniz. Burada gerçekçilik sağlamak amacıyla kırmızının tonlarını kullanmanızı öneririm.
Ejderhanın yanak kısmında altıgen çizerek devam edin.
Daha sonra altıgenlerin içini doldurun ve kenarları beyaz boşluk olarak kalsın.
Şimdi kırmızı ejderhamızın kanadını boyuyorum.
Ardından ejderhanın ağzını ve ağzından çıkan ateşi sarı kuruboya ile belirliyorum. Daha sonra üzerinden kırmızı kuruboya ile geçerek ateş efektini vereceğim.
Ejderhanın başının üzerindeki çıkıntıları (anten mi desem bilemedim) kırmızıya boyuyorum. Tırtıklı olduğunu belirtmek amacıyla da siyah çizgiler ile resimdeki gibi boyadım.
Ejderhanın gövdesindeki pulları sarı kuruboya ile boyadım. Şimdi sıra sırt pullarında.
Sırt pullarını kırmızı renk ile boyadım. Ayrıca pulların arasında gölgelerin oluşması için siyah kuruboya ile pulların çevresini kararttım.
Ejderhanın önündeki pulları kırmızı kuruboya ile hafiften turunculaştırdım.
Ejderhanın başının arkasında bulunan kısmı kırmızı kuruboya ile boyuyorum. Burada dikkat etmeniz gereken temel şey yine gölge unsuru.
Vee gördüğünüz gibi kırmızı ejderha çizimimiz hazır ve çerçevelenecek durumda.

Siz de aşamalara uyarak kırmızı gözlü ejderha çizimi yapabilir ve odanızın duvarlarını süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder