Rapunzel Nasıl Çizilir? Adım Adım Kolay Rapunzel Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Rapunzel Nasıl Çizilir? Adım Adım Kolay Rapunzel Çizimi


Rapunzel, Alman edebiyatında masallar ile ortaya çıkmış bir masal karakteri olmakla birlikte küçük çocukların da en çok tanıdığı karakterlerden birisi. Onu seven çocuklar Rapunzel çizimi yapmak isteyebiliyor. Şimdi sizlere Rapunzel nasıl çizilir göstereceğim.


Çizim Videosu

Aşağıdan Rapunzel çizim videosunu izleyebilir ve kanalıma abone olabilirsiniz. Abone olmak için ise aşağıda bulunan ''Abone olmak için tıkla!'' sekmesine tıkayın.


Resimli Anlatım

Video izlemem ben, resimli anlatım isterim diyenlerden iseniz sizi buraya alalım. Resimli anlatımla Rapunzel çizimini aşağıda görebilirsiniz.

Öncelikle Rapunzel'in gözlerini boyayarak çalışmaya başlıyorum. Siyah iri gözleri ve etrafındaki irisi açık yeşilden koyu yeşile doğru boyamalısınız.


Rapunzel'in yüzü için ise tonlamalara dikkat ederek ten rengi kuruboya ile hafiften boyayarak ilerlemelisiniz. Daha sonra bu boyanın üstüne kat atacağız.

İşte gördüğünüz gibi hafif tonlamada boyadım.


Şimdi tonlamada koyuluğa doğru gideceğim. Gördüğünüz gibi yüzde bir önceki resimdekine nazaran koyuluklar oluşmaya başladı. Ekstradan kirpikleri ve kaşları da kahverengi kuruboya yardımıyla ekledim.

Yüzün saçların alt kısmında kalan kısımlarını daha koyu yapıyorum. Çünkü bu kısımlara ışık daha az gelmekte.


Rapunzel'in hayvanı (ne olduğunu bilemedim bu yüzden burada hayvanı olarak geçtim.) Pascal'ı da
koyu yeşil renklerle boyadım.


Kol kısımlarındaki işlemeleri de pembe tonda bir kuruboya ile işledim ve etrafını ten rengi kuruboya ile boyadım. Kolu da aynı şekilde ten rengine boyadım. Ardından da omuz kısımlarında kıyafeti sıra sıra mor ve ten rengi boyalar ile boyadım.


Rapunzel'in altın sarısı saçlarını boyama aşamasına geldik. Şimdi Sarı, turuncu, koyu turuncu renkleriyle Rapunzel'in saçlarını boyuyoruz. Boyarken tel tel saç kökünden saç uçlarına doğru kavisler oluşturarak çizgiler çekmelisiniz. Saçların aralıklarına ise turuncu tonlarında boya ile saçlar çekebilirsiniz.


Üstteki aşamayı saçları tamamlayana kadar yapmalısınız.


Şimdi ise saçları biraz daha koyu tonlarda boyamak gerekiyor. Bunun için ise koyu kahverengi tonlarını kullanabilirsiniz. Aşağıdaki omuzun kıyafetini de önceden yaptığımız gibi mor ve ten rengi kuruboya ile boyuyoruz.


Rapunzel'in kıyafetinin desenlerini ten rengi kuruboya ile belirgin ediyoruz.


Ardından pembe tonlarda boya ile kıyafeti dikkatlice boyuyorum. Ortada çapraz kalan ipleri kahverengiye ve iplerin altında kalan kıyafeti mor renge boyuyorum.


Rapunzel'in göğüs kısmını ve aşağıda kalan kolunu da ten rengine boyuyorum. Yalnız aşağıda kalan kol ışık almayacağından ten rengi boyanın üstüne koyu kahverengi kuruboya ekledim.


Göğüs kısmında da oluşacak hoş görüntü için ışığın az geleceği kuytu yerlere yani boyun altına ve köprücük kemiği kısmını belirginleştirmek için koyu kahverengi kuruboya ile tonlamalar ettim.


Görebileceğiniz üzere Rapunzel çizimimiz sona erdi ve aşağıdaki gibi çalışmamız ortaya çıktı. Umarım siz de çok hoş bir Rapunzel çizimi yapmışsınızdır.

Bir sonraki çizim konumuzda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder