Kuş Kanadı Nasıl Çizilir? Adım Adım Basit Kuş Kanadı Çizmeyi Öğrenin - Karakalem Çalışmaları

Kuş Kanadı Nasıl Çizilir? Adım Adım Basit Kuş Kanadı Çizmeyi Öğrenin



Kuşlar kanatları sayesinde uçarlar. Bu konumuzda ise kuş kanadının yapısını ve kuş kanadı nasıl çizilir konusunda sizlere ipuçlarının yanında çizim yöntemini göstereceğim. Şimdi adım adım kuş kanadı nasıl çizilir görelim.

Kuş Kanadı Çizimi Videolu Anlatım

Kuş kanadı çizimi için videolu anlatım yakında burada olacak. Bu yüzden şu anlık resimli anlatımdan devam edebilirsiniz.

Kuş Kanadı Çizimi Resimli Anlatım



Kuş kanadı çizmek için öncelikle aşağıdaki gibi bir şekil oluşturmanız gerekiyor. Bu, kuşun açık kanadı olacak. Benim çizdiğim bir kuşun sağ kanadıydı. Siz bu şeklin tersini çizerek kuşun sol kanadını da yapabilirsiniz.


En üstten başlayarak 3 adet tüylü bölüm oluşturacağız. Aşağıdaki görselde şu an iki adet tüylü bölüm görünüyor. Üçüncüsünü de diğer görselde göreceksiniz. En üstteki kanat tüylerini dört adet tüylerle biraz kaba olacak şekilde belirleyin. Bir altındaki tüyleri ise biraz daha özenli ve uzunlu kısalı çizin.


Aşağıdaki görselde ise kuşun kanadının ucundaki tüyleri de göreceksiniz. Kanadın ucundaki tüyleri ise diğerlerinden daha uzun ve daha sık olarak çizmeniz gerekiyor. Görseldeki gibi kanat ve tüyleri oluşturabilirsiniz.

Şimdi ise kuş kanadının boyayabilirsiniz. Ben referans olması açısından kuş kanadını açık kahverengi, koyu kahverengi, beyaz ve siyah kuruboyalarla boyadım. Sizler istediğiniz tarzda boyayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder