Karakalem Barbara Palvin Nasıl Çizilir? - Karakalem Çalışmaları

Karakalem Barbara Palvin Nasıl Çizilir?



Barbara Palvin, ülkemizde en çok bilinen Victoria's Secret mankenlerinden birisi. Bu nedenle de hayranları da bir o kadar çok. Sanatsal anlamda da Barbara Palvin'in hayranları mevcut. Barbara Palvin'in karakalem ve renkli portrelerinin nasıl yapıldığını görmek isteyen arkadaşlarımız da mevcut. Peki Barbara Palvin karakalem çalışmasını nasıl yapabiliriz?

Barbara Palvin Çizimi Videolu İzlemek İçin

Barbara Palvin'in çizim aşamalarını hızlandırılmış video olarak izlemek isteyen takipçilerimiz için hazırladığım videoya aşağıda ulaşabilirsiniz. Resimli aşama aşama haliyle Barbara Palvin çizimini görmek isteyen takipçilerimiz ise videonun aşağısında bulunan kısma bakabilir.

Ayrıca YouTube kanalımıza abone olarak tüm videolara ulaşabilirsiniz. Abone olmak için aşağıdaki butona tıklamanız yeterli.

Barbara Palvin Çizimi Resimli Anlatım

Barbara Palvin'in aşama aşama çizim çalışmasına ilk önce taslak çiziminiz yaparak başlamalısınız. Taslak çizimi ben burada çok ayrıntılı göstermeyeceğim, çünkü bu şekilde çok fazla fotoğraf olacağı için ve sizleri sıkacağını düşündüğümden genellikle bu durumdan kaçınıyorum.



Öncelikle saçların başladığı yerden sola doğru H derecesi herhangi bir kalemimiz ile saçları hafiften tel tel çiziyorum.



Ardından B derecesi bir kalem ile (4B Derecesi öneririm.) aynı şekilde açık tonlarda çizdiğimz saç tellerini koyulaştırmaya başlıyorum.



Bu sırada saçların dağılış biçimine dikkat ederek siyah tonlama olacak şekilde saçların nerelerden gideceğini ve nerelerde dalgalı yapıya bürüneceğini belirliyorum. Hemen başın üstündeki saçlardan da saç köklerinden saç uçlarına olacak şekilde saç telleri çizerek bu saçları da belirginleştiriyorum



Gördüğünüz gibi saçları taslak olarak tamamlamış olduk.



Şimdi ise elimizin altına bir kağıt koyarak karakalemin dağılmasını engelleyeceğim ve Barbara Palvin'in gözlerini ve kaşlarını tonluyorum. Kaş yaparken dikkat edilmesi gereken şeylerden en önemlisi önce H derecesi kalem ile kaşları tel tel belirginleştirin, ardından B derecesi bir kalem ille kaşları koyulaştırın ve ışık gölge oluşturun.



Sıra Barbara Palvin'in vücudunu tonlamaya geldi. Üzerine giydiği siyah atleti 8B Kalem ile tonluyorum. Ense arkasını hafif tonlamalar ile ve yüze ışığın sol taraftan vurduğunu düşünerekten gözlerin sağ taraflarını koyu tonlarda tonluyorum.



Göreceğiniz gibi siyah atleti tonlayınca oldukça hoş bir görüntü ortaya çıktı. Şimdi sıra yüzdeki tonlama sertliklerini ortadan kaldırmaya geldi.



Tortillon Stump yardımıyla tonlamaları eşit miktarda yüzde ve kolda dağıtıyorum. Tortillon stump yerine kulak çubuğu veya pamuk kullanarak ta tonlama yumuşatabilir ve tonlama dağıtabilirsiniz.



Saçlarda tonlama farkını oluşturmak için de silgimizi kullanıyoruz. Silgimizin sivri kısımlarının yardımıyla saçlarda tonlamaları ışık gölge oluşturarak yapıyorum.



Gördüğünüz gibi saçların eskisinden de güzel görünmesini sağlayacak ve monoton yapıdan kurtarmaya yarayacak silgimiz ile işlem bittiğinde bu şeklde Barbara Palvin karakalem çalışması sizi karşılıyor olacak.

Bir sonraki çizimimizde görüşmek üzere, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder