Üç Boyutlu Kedi Nasıl Çizilir? Adım Adım Üç Boyutlu Kedi Çizimi - Karakalem Çalışmaları

Üç Boyutlu Kedi Nasıl Çizilir? Adım Adım Üç Boyutlu Kedi Çizimi



Kediler bir çoğumuzun sevdiği ve bir o kadar kişinin de sevmediği hayvanlardan sadece birisi. Kimi korkusundan dolayı sevemezken kimi insanlar da gönülden kedileri sever. Kedi seven kişiler internette ve çeşitli yerlerde kedi resimleri ve kedi videoları da izlemeyi, aramayı sürdürürler. Ben, bu yazımızda üç boyutlu bir kedi çizimi yaptım. Umarım beğenirsiniz diyerek üç boyutlu kedi nasıl çizilir ve nasıl boyanır hep birlikte görelim.


Üç Boyutlu Kedi Çizimi Nasıl Yapılır? Neler Gereklidir?

Üç boyutlu kedi çizimi için bize gerekecek malzemeler sırasıyla şunlar;
  • Kuruboyalar
  • Kağıt
  • Kurşun kalem
  • Silgi

Üç Boyutlu Kedi Çizimi Videolu Anlatım

Üç boyutlu kedi çizimini video olarak izlemek istiyorsanız hemen alttaki videoyu açabilirsiniz.
Ayrıca YouTube kanalımıza abone olarak herkesten önce videolarımızı görebilirsiniz.

Üç Boyutlu Kedi Çizimi Resimli Anlatım


Öncelikle çizimimizi küçük bir alana yapacağız. Bir elips gibi ama elipsten daha geniş olacak şekilde boşluk çiziyoruz. Bunu karton kutuların kenarlarında olan tutamaç kısımlarını düşünerek ayarlamalısınız.

Ardından bu küçük alan içerisine kedimizi ve patisini çizmemiz gerekiyor. Kedimizi çizerken patisi karton kutunun dışına çıkmış olacak. Önce pati çizerek kedimiz ortaya çıksın.


Sonra göz ve kedimizin burnunu da resmimize çizelim.


Ardından kedimizi boyama işlemine başlayabiliriz. Kedimizin rengini siyah ve kahverengi karışımı yapacağım. Siz de istediğiniz renk yapabilirsiniz. Kediyi boyarken kıl kıl olacak şekilde boyuyorum. Ardından da kedinin gözünü, gözünde parlaklık kalacak biçimde boyuyorum.

Ardından karton kutunun kedinin kıllarının hemen kenarları olacak şekilde siyak kuru boya ile boşluk kalmayacak şekilde boyuyorum. Bunu yaparken kedinin beyaz bıyıklarının olduğu kısımları da dikkatlice boyuyorum.


Siyah kılların arasına kahverengi kuru boya ile kıllar ekliyorum ve kedinin patisinin üst kısmını da kahverengi boya ile kıl kıl boyamaya başlıyorum. Ardından kedinin patisini de siyah kuruboya ile boyamaya başlıyorum.

Kedinin burnunu pembeye, patisinin üstüne ve baş kısmındaki kılların üzerine de beyaz renkli kuru boya ile kıllar ekliyorum ki kedinin kılları kırçıllaşmaya başlasın diye. Şimdi, kedinin boyanması bitti. Dış tasarımı ben karton rengine uygun olması açısından kahverengi kuru boya ile boyuyorum. 


Kahverengi kuru boya ile boyadığım alanları şimdi dağıtıcı kalem vasıtasıyla kağıda iyice yediriyorum.


Yedirme işlemi bittiğinde ise kedinin göz çeperini sarı renge boyuyorum ve patisinin kartondan dışarı çıkmış kısmının altına hafif bir karartı veriyorum. Bu sayede üç boyutlu olduğu daha belirgin olsun diye.


Gördüğünüz gibi, üç boyutlu kedi çizimim burada bitiyor. Sırada kedi çizimini çerçeveleme aşamasına geldik. Çerçeveleme aşamasını da yakında buradan vereceğim linki takip ederek ulaşabileceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder